Announcement

Collapse
No announcement yet.

Logboek probleem wie kan helpen.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Logboek probleem wie kan helpen.

Beste mede amateurs,

Is er mogelijk iemand die mij kan helpen het is een logboek probleem, ik kan het niet werkend krijgen.
    Als ik het logboek opstart krijg ik steeds deze melding, het logboek is dan niet te gebruiken.
    Hoe los ik dit op, ik heb een paar print screens toegevoegd, bij voorbaat dank.

Wim PA4WIM

Originally posted by PA4WIM View Post
    Beste mede amateurs,

Is er mogelijk iemand die mij kan helpen het is een logboek probleem, ik kan het niet werkend krijgen.
    Als ik het logboek opstart krijg ik steeds deze melding, het logboek is dan niet te gebruiken.

Wim PA4WIM
    Hello, could you kindly tell me which version you're using hrd? else let me see your ODBC Administrator configuration? in this way we can give you some help. If you're usanto the v6.4 ... go on tools and click ODBC Administrator menu. 73

Comment

Beste mede amateurs,

Wim PA4WIM
      Normally these things happen when an uninstall is done and redone the installation without going to clean up the registry from old entries. Check in subfolders that there are not yet free version of hrd files, this could be one of the problems. I normally always recommend to clean up the old tracks of the free version because it could create problems with the database. 73 Ale

Comment

Beste mede amateurs alvast dank voor de reacties.

Ter aanvulling de HRD versie die hier word gebruikt is HRD versie 6.4.0.638, het is dus een gekochte versie.
        Ik heb het programma verwijderd, en het register opgeschoond, daarna de HRD software opnieuw ge´nstalleerd, zonder resultaat.
        Misschien dat iemand mij echt kan helpen, ik gebruik de TeamViewer software zodat als ik de codes via mail geef u op mijn pc kunt komen is misschien een oplossing.

Nogmaals mijn dank Wim (PA4WIM)

Comment

Beste mede amateurs alvast dank voor de reacties.

Ter aanvulling de HRD versie die hier word gebruikt is HRD versie 6.4.0.638, het is dus een gekochte versie.
          Ik heb het programma verwijderd, en het register opgeschoond, daarna de HRD software opnieuw ge´nstalleerd, zonder resultaat.
          Misschien dat iemand mij echt kan helpen, ik gebruik de TeamViewer software zodat als ik de codes via mail geef u op mijn pc kunt komen is misschien een oplossing.

Nogmaals mijn dank Wim (PA4WIM)
          with your answer you have not been much help. A tip, if you have the license has not expired, you should send a ticket, to get you to help the team, oppura open a ticket, for a single accident. 73

Comment

Hier dus ook ineens database problemen na een update, kan niet bij de database omdat het niet in het register staat ??? Ook een nieuwe database aanmaken geeft dezelfde foutmeldingen. Ook hier een betaalde versie. En dit is bij mij niet de eerste keer dat dit programme een database probleem geeft na een update. Versie is 6.4.0.647.

reservekopie terug gezet van Windows van voor de update, en het werkt weer.
            Attached Files
            Last edited by pa3koe; 06-18-17, 15:26.

Comment

Working...
            X